Saranan sewaktu mengambil BIOS LIFE SLIM



1. Makan sarapan yang mempunyai kandungan protein yang tinggi. Protein pada waktu pagi meningkatkan tahap metabolisma dengan cepat. Ini membuatkan badan anda mencari lemak tersimpan dan menukarnya kepada glukos seterusnya dibakar di pagi hari sebagai tenaga. Protein akan menahan lapar pada waktu pagi dan memberi tenaga. Anda ada 1/2 jam sehingga 1 jam selepas matahari terbit untuk mendapatkan protein untuk badan anda. Jangan meninggalkan sarapan! Meninggalkan sarapan adalah punca berat badan bertambah!


2. Jangan mengambil snek di waktu pagi di antara sarapan dan juga makan tengahari ataupun antara waktu makan tengahari ataupun malam. Biarkan Bios Life Slim bertindak pada badan anda untuk mengurangkan selera makan.


3. Ambillah makanan tengah hari anda. Tidak mengambil sarapan, makan tengahari atau pun makan malam akan mengurangkan tahap metabolisma anda. Anda mungkin akan mengambil makanan berkarbohidrat tetapi anda akan mempunyai masa seharian untuk membakarnya. Karbohidrat yang tidak digunakan oleh badan akan bertukar menjadi lemak dan disimpan sebagai lemak dengan cepat. Analisa telah menunjukkan hanya 4 jam diperlukan untuk menukar karbohidrat yang tidak digunakan kepada lemak.


4.Makan sayur-sayuran dan juga protein untuk makan malam seperti salad, atau sayuran stim. Seeloknya elakkan karbohidrat atau makan berkanji untuk makan malam.


5. Selalulah berjalan, disarankan 5-7000 langkah sehari


6. Minum 8-10 gelas air sehari


7. Jika boleh pantau kalori anda dan cuba untuk tidak mengambil terlalu banyak lebih dari yang diperlukan oleh badan anda, setiap hari.


8. Jika keputusan tidak dapat dilihat dalam masa 6 minggu, sila pantau tahap hormon anda seperti Estrogen, progesterone dan testosterone.


9. Disarankan pengambilan buah-buahan seperti blueberry, strawberries, raspberries dan juga blackberries. Makan yogurt sehari sekali juga memberikan kesan yang baik. Anda boleh mengambil Yogurt bersama berries untuk snek, jika anda mahu.


10. Anda boleh mengambil Bios Life Slim sehingga 3 kali sehari, sebelum 3 makanan utama.


11. Anda akan merasa peningkatan tenaga yang disebabkan oleh badan yang menggunakan glukos dengan efiyen dan menukar lemak kepada glukos serta dibakar menjadi tenaga.


12. Anda juga akan melihat peningkatan pada kulit anda dan juga "clearer complexion"


Simple, kan ??? So what are you waiting for? Grab yours now 016-4442134

No comments: