Peri pentingnya pengambilan Clearstart30

Mengapa kami sarankan Clearstart30? 

 

Tubuh manusia sebagai mesin, ia memerlukan bahan bakar iaitu makanan untuk membolehkannya melaksanakan kerja, tetapi dalam kuantiti makanan yang terkawal.
Pengambilan makanan dalam kuantiti banyak adalah amalan buruk kerana ia memberatkan organ dan sistem pencernaan sehingga ia lemah dan tidak mampu mencerna secara teratur dan berkesan. Makan dalam jumlah yang banyak menyebabkan pelbagai penyakit. Justeru, kaedah rawatan dan pencegahan penyakit yang terbaik sepatutnya bermula dari perut.

Nabi Muhammad ada menyebut "perut adalah tempat bermula pelbagai penyakit".
Dalam satu hadis daripada Siti Aisyah r.a, beliau berkata: “Jika Rasulullah diberitahu si fulan sakit dan tidak ada nafsu makan, baginda bersabda: Berikanlah kepadanya ‘talbiinah’! Kata baginda lagi, Demi Allah, ia mencuci perut seseorang seperti kamu membersihkan mukamu daripada kotoran!”Talbiinah ialah sejenis makanan masyarakat Arab menyerupai bubur atau susu. Ia lembut dan tidak membebankan perut.

Dengan Clearstart30, semuanya menjadi mudah.

Clearstart30 terdiri daripada Paraway Plus, Lifiber dan juga Nature's tea. Proses detox yang terbaik, lembut terhadap perut serta bagus sempena Ramadhan.

Paraway Plus : Mampu memengsankan parasit di dalam usus.
Simptom anda mempunyai parasit : Alergik, anemia, bloating, penat melampau, masalah membuang air besar, diarrhea, eczema, enlarged lymph glands, lapar melampau, selesema, demam, bergas, grinding the teeth at night, irritable bowel syndrome, joint and muscle pains, rashes, mata merah, masalah tidur, masalah berat badan

Lifiber : Bertindak sebagai scrub
.
Yang akan membersihkan kerak-kerak pada dinding usus. Lifiber bertindak seperti Talbiinah dan tidak membebankan perut

Nature's tea : Membersihkan usus dan membantu masalah pembuangan air besar.

Semua products adalah patented dan dari USA. Unicity adalah pharmaceutical company yang terbesar di Utah. 

Dptkan set Clearstart30 dgn PM atau sms/WA Nur @ 016 4442134

No comments: