Motivasi untuk Kurus ....

Malam nie....ker pagi 4hb April nie, macam terlebih rajin pulak nak buat entry baru. Maklumlah, dah agak berdebu dah blog nie, kelmarin kata nak buat aktiviti pemBERSIHan ... tapi oleh kerana aktiviti membakar kalori dengan memBERSIHkan stor/rumah mak + esoknya BERSIH kan rumah sendiri pula, rasa malas pula nak BERSIHkan blog.

Memandangkan pembersihan blog perlu ada soul...jiwa, feeling...barulah dapat menulis dengan baik ...oppss, sessi syok sendiri !!

Tambahan pula, sessi detox 30hari dah tamat hari ini, makanya motivasi nak menulis tu lebih memuncak, maka adalah idea menulis dan memeriahkan blog.

Hopefully, azam dan impian 5 tahun lepas tercapai pada tahun ini, memandangkan tempoh Cabaran Langsing 90 hari akan tamat dalam tempoh bulan puasa, makanya raya tahun ini .... akan ada transformasi ke atas diri saya. Tercapaikah hajat itu ?? Insya allah...

Maka, untuk menambahkan motivasi kurus...saya nak tempek beberapa gambar/testimoni mereka yang dah berjaya langsing ... atau dalam erti kata lain hidup dengan lebih sihat, tanpa obesiti melingkari.....

Semoga kejayaan mereka menjadikan saya lebih bersemangat ... 

Nampak gorgeous kan beliau ... tampak lebih muda dari sebelumnya

Masalah rabun mata beliau dapat di atasi









Testimoni Wilda nie, betul-betul membakar semangat saya....

Anda bagaimana ?? Jom click PAKEJ KURUS  & hubungi :

Ym : nurkhai_dcl
whatapps : 016-4442134
email : norazlinanajib@gmail.com

No comments: