Review detox dengan Clearstart 30 days

Nak review sikit berkenaan dengan detox dengan Clearstart 30days.

Saya bermula ambil Clearstart 30days bermula Selasa 3hb April 2012.
Since 3hb Mei 2012, ada perubahan sedikitlah dari segi pengambilan Paraway Plus.

Meh review pengambilan Clearstart 30days :

Sepanjang tempoh 30hari ber-detox, setiap hari akan membuang tanpa gagal. Dan biasanya di pagi hari itu, rutin harian dalam jam 10pagi gitu dah tentu akan lapor diri di Dr. Toi..
Bagus betul, dan tidaklah tergesa-gesa...maksudnya tidaklah time nak pergi office, dah siap bertudung bagai...tiba-tiba muka berkerut-kerut macam Sarip Dol tu kan...hahahah




Hari kesebelas detox....pengambilan Paraway Plus melebihi dari 10 hari sebelumnya. Kena ambil 5 biji...relevannya,kena ambil 5 biji???
 Before this, just makan 2 biji sahaja...


Jom sharing tentang Paraway Plus ....

Benefit dari detox nie pula, kurang rasa lapar...kerap dahaga even dah minum almost 2Liter..notes sikit, saya mmg biasa water intake tu more than 3 Liters per day. Jadi, bila detox nie, automatik akan tingkatkan pengambilan air putih ...mostly 4-5Litres perday.

Normally, ramai yang tanya .. dalam proses detox nie, kena berpantang makan ker ?? 
Pada saya, saya bedal semua depan mata ... hahaha, cuma 2 minggu terakhir, saya kurangkan pengambilan nasi (jadi sesenduk sahaja!!) ..sayur wajib 2 hidangan dan ikan/ayam.

Dan bila bermula Cabaran Langsing 90 hari, saya akan cuba control bahan-bahan makanan berwarna putih, contohnya nasi, bihun, kuey tiow...mee kuning.

Akhir kata dari saya, saya tak update hari-hari terutamanya pengambilan makanan sehari-harian untuk Cabaran Langsing 90 hari nie sebabnya...mood untuk menulis tu bukan sentiasa ada. Tambahan pula, kalau menulis waktu office hour tu, feel n soul tu kurang ..

p/s : kepada yang berminat, boleh dapatkan dari saya yer...special gift sekiranya membeli dari saya ;)

YM : nurkhai_dcl
whatapps : 016-4442134
email : norazlinanajib@gmail.com

No comments: